Шляхом ефективної оптової стратегії закупівлі одягу можна забезпечити стійкий ріст бізнесу в умовах конкурентного ринку. Оптова ціна помітно нижча ринкової, тоді як вигода від продажу товару зростає в рази. Однак важливо пам’ятати, що успіх в цій сфері вимагає не лише вміння знаходити вигідні ціни, але і підбирати якісних постачальників, аналізуючи актуальні потреби ринку. Інакше є ризик придбати велику партію одягу, але не продати її, оскільки споживачі не зацікавляться пропозицією.
Переваги закупівлі суконь оптом
Закупівля суконь оптом має безліч переваг для бізнесу. Перераховувати всі не будемо, але про головні поговоримо:
- Економія коштів. Оскільки оптові ціни нижчі, при закупівлі суконь, зменшується собівартість товару. В результаті росте маржинальність продукції. Крім того, компанія може отримати значні знижки від виробників. Особливо у випадку постійної співпраці.
- Зменшення ризику залишку. Продаж суконь оптом дозволяє швидко повертати інвестиції і забезпечує постійний рух капіталу в бізнесі. Різноманітність асортименту дозволяє розподілити ризик між різними товарами, зменшуючи вплив випадкових факторів на бізнес.
- Різноманітність вибору. Оптова закупівля дозволяє замовити весь асортимент суконь для магазину в різних розмірах та кольорах, і не переплачувати за доставку.
Таким чином оптова закупівля суконь надає широкі можливості для розвитку бізнесу. Це економно, зручно, вигідно та просто.
Як обрати постачальника суконь оптом
Для введення у свій бізнес оптової закупівлі суконь, особливу увагу потрібно приділити вибору постачальника. Обираючи з ким будете співпрацювати, зверніть увагу на наступні фактори:
- Ціна. Шукайте постачальника, який може запропонувати товари потрібної вам цінової категорії. Але не потрібно міняти якість на нижчу ціну.
- Якість та дизайн одягу. Дизайн може бути повсякденним, святковим, змішаним чи спортивним – вибір залежить від направленості вашого бізнесу. Що стосується якості, вона повинна бути на висоті.
- Об’єм виробництва. Потрібно впевнитись, що постачальник зможе впоратися з потрібними об’ємами. Варто обговорити, чи є у постачальника склад, чи будуть відшиватися товари під замовлення та скільки це займе часу. Найкраще постачальником вибрати виробника який має склад готової продукції та відшиває одяг під замовлення, коли у цьому виникає потреба.
- Умови співпраці. Варто обговорити ціну готового товару та відшив нових моделей, коли та якими партіями він буде купуватись, який асортимент цікавить, терміни та умови поставки, чи можливе позачергове оновлення товарів та ін.
- Умови доставки. Оптимальний варіант – орієнтувати доставку до сезонності. Зміна сезону – повне оновлення товарного ряду. Вартість доставки зазвичай оплачує покупець, але інколи великі партії можуть бути відправлені постачальником. Цей момент також повинен бути обговорений. Термін поставки відшитих суконь зазвичай складає 3-4 дні. Поставка з відшивом займає набагато більше часу – від тижня до місяця.
Також варто звертати увагу на наявність супутніх документів у постачальників – накладні, рахунки та сертифікати. В майбутньому це дозволить уникнути проблем з законом.
Також по темі: Жіноча справа. ТОП-5 найуспішніших українських бізнес-вумен Топ-5 фільмів про бізнес. Стрічки, які надихають відкрити власну справу Як заробити жінці в декретній відпустці: 5 бізнес-ідейВиди/способи продажу жіночих суконь
Продаж жіночих суконь може здійснюватися різними способами, кожен з яких має свої переваги та особливості, що варто врахувати при розробці стратегії просування бізнесу:
- Роздрібний спосіб передбачає продаж товарів безпосередньо кінцевим споживачам через магазини роздрібної торгівлі або онлайн-магазини. Основними перевагами роздрібного продажу можна назвати збільшення прибутку через націнку на одиницю товару.
- Оптова торгівля має на меті продаж великих партій товару іншим компаніям. Продані оптом товари надалі будуть продані роздрібним методом. Цей вид продажу знижує собівартість товару.
- Співпраця зі спеціалізованими магазинами. Наприклад, такими як L’UREX – українським виробником та оптовим постачальником жіночого одягу. Подібні магазини можуть мати власне виробництво чи співпрацювати з виробниками Туреччини та Китаю. Але варто довіряти тільки перевіреним партнерам. У випадку Люрекс, компанія на ринку понад 10 років та має хорошу репутацію, тому вона може бути хорошим варіантом постачальника.
- Онлайн платформи надають можливість дистанційно продавати товар та привертати клієнтів з різних куточків світу.
Можна обрати лише один спосіб, або використовувати їх комбінації. Головне – збільшити продаж.
Сучасні тенденції в оптовій торгівлі сукнями
Оптова торгівля одягом стала настільки популярним явищем, що почали виникати певні тенденції, які варто взяти до уваги:
- Dropshipping. Передбачає, що постачальник відправляє товари безпосередньо клієнтам від імені бізнесу. Це зменшує витрати на зберігання товару і ризик появи залишків, оскільки постачальник відправляє тільки ту кількість суконь, які гарантовано придбав покупець.
- Аналітика даних для управління запасами та прогнозування попиту. Бізнес аналізує продажі, актуальні тренди, поведінку споживачів та ін. В результаті, визначає потрібну кількість товарів, асортимент та актуальну ціну, щоб продавати цікаві позиції.
Оптові постачальники в Україні більше зосереджуються на сталій, а іноземні на швидкій моді. Тобто варто визначити, у якому співвідношенні будете продавати фасони? Зосередитесь на тих, які залишаються популярними довгий час, чи на моделях, які можуть вийти з моди через кілька місяців.
Рекомендації щодо успішної закупівлі та продажу суконь
Для того щоб успішно закупити сукні оптом та вигідно їх продати, варто взяти до уваги декілька порад:
- Перш ніж замовити сукні, проаналізуйте тренди та попит, а також перевірте ринок на конкурентні пропозиції.
- Підбирайте товари, які будуть привабливими для покупців, але на них буде мінімальна конкуренція серед інших продавців. Пропонуйте різноманітність моделей, кольорів та розмірів.
- Використовуйте маркетингові стратегії для просування товару. Це можна зробити, створивши привабливий візуальний контент для соціальних мереж, організувати рекламну кампанію та програму знижок.
- Використовуйте онлайн платформи для продажу продукції.
Надавайте клієнтам послуги високого рівня. Створюйте позитивний досвід покупки та розробіть програму повернення чи обміну товарів. Тоді клієнти будуть повертатися.
Якщо ти лише розмірковуєш про те, як відкрити власний бізнес з нуля, можеш почитати поради від відомих українських бізнесменів.