У неділю, 5 вересня відбувся завершальний день Ukrainian Fashion Week 2021.
За словами організаторів заходу, він був вкрай особливим, адже мав на меті відкрити нові імена в українській моді.
Софія Сукач, яка чергувала на Ukrainian Fashion Week, щоб тримати тебе в курсі всіх модних подій, слідкувала за показами молодих дизайнерів, і навіть поспілкувалася із деякими з них.
У чиїх руках майбутнє української фешн-індустрії? Читай у матеріалі Ранку у Великому Місті.
Також по темі: SONYA MONINA про тренди майбутнього, нову колекцію та екологічність моди: ексклюзивне інтерв'ю Із літа в осінь: формуємо комфортний гардероб для міжсезоння Катя Сільченко про нову колекцію The Coat, імпровізацію та модні тренди: ексклюзивТОП молодих дизайнерів на Ukrainian Fashion Week
NATALIYA NOVITSKA
Цей бренд був створений стилістом та дизайнером Наталією Новіцькою у Львові у 2020 році.
За досить нетривалий період часу про нього вже встигли написати Vogue, Harper’s Bazaar, Wonderzine, The Village, HD Fashion та інші українські видання.
А серед його прихильників опинилися Джамала, Руслан Багінський, Анна Земскова, Поліна Неня, Tayanna, Христина Соловій, Олімпія Вайстмуташ та Віра Брежнєва.
NATALIYA NOVITSKA позиціонує себе як класика жіночого одягу, натхненна естетикою 80-х. Бренд є прихильником свідомого споживання, тому створює невеликі позасезонні капсули, презентуючи їх разом із речами з попередніх колекцій.
Натхненням для нової капсули стали літні ночі, які пахнуть свободою та вічною молодістю, — каже Новіцька.
І справді, знакові костюми бренду, спідниці з силуетними вирізами, відкриті топи, мінісукні та топи з паєтками дарують атмосферу гучних вечірок та пригод, які можуть трапитися з тобою лише у пору тепла та свободи — улітку.
Sidletskiy
Ще один бренд жіночого одягу родом зі Львова, який був заснований у 2019 році дизайнером Ігором Сідлецьким.
За короткий період свого існування, Sidletskiy немало співпрацював із відомими стилістами та журналами, і навіть одягав таких співачок, як Onuka та Джамала.
Бренд прагне зробити жінок красивішими, підкреслюючи їх індивідуальність розкішним одягом складних силуетів.
Окрім конструктивізму та різноманітності фактур, до своїх наріжних каменів відносить також і звернення до стародавніх українських ремесел.
У ексклюзивному коментарі Ранку у Великому Місті Ігор Сідлецький поділився враженнями від показу. Сказав, що незважаючи на хвилювання, все пройшло неймовірно.
А свою нову колекцію дизайнер описав так:
Сильна жінка — вона ось така. Вона пам’ятає про себе та своє коріння. Вона поєднує у собі впевненість, ніжність та силу.
Zharko
Додамо у нашу добірку трохи — ні, багато фарб!
Нова колекція від бренду Zharko, що вже протягом 3 років сторює стильний одяг, — це кольоровий вибух, мікс яскравості і сміливості.
Саме у такий спосіб дизайнер бренду Жарікова Катерина, хоче додати більше виразності у життя кожного.
Епатажний блиск, поєднання сміливих неонових кольорів та справжнісінький перформанс на головному подіумі країні — від показу Zharko і справді стало усім спекотно…
PANOVE Brand
Бренд PANOVE був заснований у 2017 році донькою та матір’ю, дизайнерами Іриною та Надією Лук’яновими.
Вони добре розуміють потреби різних поколінь та вміють підкреслити красу жіночого тіла в абсолютно різному віці.
Про свою нову колекцію Ранку у Великому Місті розповіла дизайнер Ірина Лук’янова:
Ці легкі та повітряні образи точно додадуть свіжого подиху нашому місту.
За словами Лук’янової, деякі деталі та аксесуари, як-от зелені листочки на очах у моделей, мали на меті привернути увагу до важливості свідомого споживання і екологічної моди.
Дизайнерка також запевнила, що кожен із представлених на показі образів, можна інтерпретувати до невпізнаваності багато разів, створюючи все нові і нові фешн-луки.
2WB
Колекція цього бренду носить назву “Полігімнія”, зміст якої ще красивіший за її звучання.
Розмаїття кольорів та форм колекції підкреслює те, наскільки ж різними і водночас однаково чарівними є люди.
Синій, що асоціюється з морем і небесами, та символізує вічність, таємницю, інтуїцію, постає ключовим для колекції.
Сміливі розрізи на одежі повторюють контури карт різних країн та материків, що об’єднують жінок з усіх точок світу.
Нагадаємо, раніше Юлія Франц розповіла про нову колекцію бренду LALLIER.