PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48LS0gPHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOCIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJJQ1RWX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9IntyZXBsYWNlX21lfSIgc3JjPSIvL3BsYXllci5hZHRlbGxpZ2VudC5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4xMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0PiAtLT48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Інтернет-магазини продають українцям контрабанду

0 - 0

Інтернет-магазини – це популярно та начебто вигідно. Погодьтесь, зекономити 1000 гривень і більше – дуже спокуслива пропозиція. Та ще й товар додому принесуть. Щоправда, оцінити товар можна лише зовнішньо.

Наші експерти зробили контрольну закупку техніки на 12-ти сайтах та детально розібрались, як і на чому нас дурять інтернет-магазини.

Контрольна закупка складалась із необхідної побутової техніки. Телевізор, пральна машина, духова шафа, пилосос, телефон та інші важливі речі.

Виявилося, що практично вся техніка контрабандна. Жодного фіскального чеку. І нічого з цього здати в сервісний центр не вийде.

Немає фіскального чеку – немає гарантії!

  • За відсутності фіскального чеку – ви позбавляєте себе офіційної гарантії. Ви розраховуєте, що можете звернутися до сервісного центру. І ось тут починається найцікавіше. Майте на увазі, сервісний центр є офіційний та неофіційний.
  • Якщо товар контрабандний, тобто неофіційно завезений в Україну, то жоден сервісний центр цього бренду не візьме його у ремонт.

Для прикладу, ви купили техніку, гарантія є, і що ж тоді не так? А виявляється, що сервісний центр неофіційний. Найчастіше він належить тій же людині, що і сам магазин. Тобто логічно, що персона зацікавлена зробити вас винуватцем поламки, яка насправді може бути заводською.

Офіційний сервісний центр – це незалежний орган оцінки. Він не має жодного відношення до власника магазину. Сервіс надає документи, підтверджує брак, надсилає цей запит виробнику і саме від нього отримує гроші на ремонт.

Будьте уважні, коли приймаєте товар від кур’єра!

Більшість компаній доставляють товари кур’єрськими службами. Тобто він посередник. Він має забрати гроші і віддати вам техніку. Перевіряйте, якщо з товаром щось не те, то на кого класти відповідальність? Кур’єр вам скаже, що вони лише доставляють і не перевіряють товар, який їм передають. У результаті – ваші проблеми.

Коли приймаєте техніку переконайтесь, що вона у заводській упаковці, щоб при вас кур’єр розпакував і ви оглянули на пошкодження. Це ваші гроші. Будьте пильними.

На жаль, наше незнання як споживачів, призводить до ризиків. Ми втрачаємо свої гроші та нерви. Щоб цього не відбувалось, треба завжди перевіряти:

  • хто вам продає обраний товар;
  • обов’язково запитувати про фіскальний чек.

А у наступному випуску дивіться: до чого призводить уявна економія?!

Також дивіться: У брендових магазинах підсувають китайську підробку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

12.02.2019 19:15
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: