PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+
УКР
УКР

Українцям надаватимуть компенсацію за неякісні комунальні послуги

0 - 0

У Нацкомісії повідомили, що українці зможуть отримати компенсацію за неякісне електропостачання та комунальні послуги. Вона надаватиметься автоматично шляхом зменшення платіжної суми у квитанції про оплату терміном до 75 днів.

Для побутових споживачів відшкодування буде становити 100-200 гривень, для підприємств – від 200 до 600 гривень.

«Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, її розмір збільшується», – повідомила голова Нацкомісії Оксана Кривенко.

Про надання компенсації компанія повинна повідомити споживача: у рахунку про оплату, в «особистому кабінеті» на офіційному сайті компанії або ж листом.

Також дивіться: Як прожити на мінімальну зарплату в Нідерландах

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

11.01.2019 08:25
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: