PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+
УКР
УКР

Чому голлівудські топ-продюсери вчили українських початківців? [ФОТО]

0 - 0
Шінтаро Шімосаву, Кевін Манн, Девід Рансіл

Поки український кінематограф не їде в Голлівуд, Голлівуд сам приїхав в український кінематорграф. 1 грудня в Києві відбувся 12-годинний воркшоп від творців кращих голлівудських фільмів та серіалів.

Одна сцена зібрала одразу чотирьох зірок: режисера картин «Ходячі мерці» та «Гірше, ніж брехня» Шінтаро Шімосаву; володаря престижної кінопремії «Золотий глобус» та сценариста серіалу «Велика маленька брехня» Девіда Рансіла; продюсера та власника найбільш прогресивної продакшн-компанії «Heaven Entertainment» Кевіна Манна та творця українського фільму «Тіні незабутих предків» Любомира Левицького. Нині він створює свій новий трилер у Голлівуді. Саме він виступив ініціатором та модератором проекту.

режисер любомир левицький

Любомир Левицький

Організатори обіцяли: за час інтенсиву спікери розкажуть безліч лайфхаків про те, як розпочати свою приголомшливу кар’єру творцям українського кінематографу. Запевняли: продюсери, режисери, сценаристи та актори отримають практичні поради щодо кіно, яке вразить світ. Чи виконали обіцяне? Судіть із кількох топ-порад, які ми зібрали для вас.

Як почати?

Зніміть щось у Києві, аби було що показувати на прослуховуваннях. Звучить легко, однак куди важче зробити щось дійсно круте. Продюсери радять: хочеш зробити добре – зроби це максимально простим та зрозумілим. А далі подавайте свої роботи на фестивалі. Спікери зізнаються, що це недешеве «задоволення» – участь у фестивалі зазвичай коштує близько 170 доларів. Однак без цього ви ризикуєте лишитися навіки непоміченим талантом.

Потім треба зробити так, аби саме ваш фільм помітив дистриб’ютор. Шукаємо агентів з продажу і пропонуємо їм найприбутковіші жанри. Сьогодні для міжнародного маркету це хоррор-фільми, український же глядач більше полюбляє комедії.

Важливо також змусити агентів почати читати ваш сценарій. Викладайте те, що ви зняли, онлайн, а не шліть в агентство. Просто викладіть. Тоді у вас з’явиться реальний шанс, що вас помітять. Принаймні так говорять зірки голлівудського кінематографу.

Шінтаро Шімосаву фото

Для того, аби порушувати правила – треба їх вивчити та засвоїти

Унікальне бачення – це нормально. Можна генерувати найдивніші історії, головне – вміти донести ідею від початку до кінця.

Однак перед тим, як робити в кіно зовсім неочікувані повороти, вивчіть правила. Існують архетипи, які подобаються людям. Наприклад, ви ж помічали, що красива головна героїня ніколи не помирає. Не завжди має бути хепі-енд, проте є певні правила, які треба вивчити перед тим, як їх порушувати.

Кевін Манн фото

Також чиитайте рецензію на мультфільм Ральф Руйнівник 2

Гроші та ідеї

На ваші приголомшливі ідеї потрібні гроші, багато грошей. Тому пам’ятайте: у роботі з готовими сценаріями треба бути максимально гнучкими, інакше бізнес може від вас відвернутися.

Чому? Територія кіно – це інвестиції, з якими вкладники максимально ризикують не отримати жодного прибутку. Їхні шанси – 10 до 1. Потрібна дійсно гарна робота для того, аби вийти хоча б у нуль, а тим паче на прибуток. До цих людей варто прислухатися, адже вони ліпше знають, що любить глядач. Звичайно, що вони можуть помилятися. Але якщо 20 із 20 говорять, що ваш фільм популярності не здобуде, то власні амбіції варто притримати.

Девід Рансіл фото

Однак гнучкість у роботі із бізнесом не має вбивати вашу творчість. Лишайте для себе можливість творити те, що вам до душі. Кевін Манн, наприклад, розповідає, що дуже любить документальні фільми, які, як відомо, мільярдних прибутків не приносять. Тому він робить один фільм для себе і один фільм для бізнесу.оллівудські митці наголошують: не переставайте шукати інвесторів, бо гарна робота вартує дуже дорого. На їхню думку саме фінансування є головною проблемою для розвитку українських серіалів. Як приклад наводять «Гру престолів»: зйомки одного епізоду обходяться у 16-30 млн доларів. Для порівняння: вартість однієї готової серії «Слуги народу» – приблизно 90 тисяч доларів. І вважається, що це задорого.

Проте голлівудські колеги запевняють українських режисерів, що справжній шедевр можна створити і без захмарних бюджетів. Головне – нетривіальна ідея, професіоналізм усіх учасників творчого процесу та ваша готовність дуже багато працювати: ви маєте вкладати більше, аніж отримуєте. І тоді матимете дійсно круте кіно. Навіть в Україні. То, може, не обов’язково тікати в Голлівуд?

Кевін Манн і Девід Рансіл фото

Шінтаро Шімосаву, Кевін Манн, Девід Рансіл фото

Роксолана Влох спеціально для «Ранку у Великому Місті»

Також читайте рецензію на фільм Робін Гуд

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

07.12.2018 12:00
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: