PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+PC9jZW50ZXI+PC9kaXY+
УКР
УКР

Фільм «Пасажир»: зайців висаджують на кінцевій

0 - 0

Новий бойовик з Ліамом Нісоном про небезпеку подорожей з незнайомцями

Пасажирам забороняється перевозити

колючі предмети та предмети, які легко

розбиваються, ялини, лижі, ковзани

та вогнепальну зброю без чохлів

або належної упаковки.

Правила користування метрополітеном

Будь-який екшн з Ліамом Нісоном в головній ролі має на меті одну просту річ – повторити успіх «Заручниці». Новий фільм «Пасажир» (The Commuter) закидає бравого відставного поліцейського у пригородній потяг метро, яким він десять років добирається із передмістя на роботу в даунтаун Чикаго.

фільм пасажир  фото

Коли стільки часу проводиш на одному маршруті, то в обличчя пізнаєш попутників, які регулярно їдуть поруч. Частіше за все навіть ваші місця залишаються незмінними, бо кожен обирає найзручніше для себе і старається за першої нагоди зайняти саме його.

А ще ти дуже добре помічаєш новачків, тих, хто вирішив скористатися «твоїм» потягом. Саме такого чужака просять вирахувати героя Ліама Нісона, взамін обіцяючи 100 тисяч доларів. Неабиякі підйомні для того, хто має дві іпотеки і тільки що втратив єдину роботу.

Як ви вже зрозуміли, фільм «Пасажир» – це екшн на залізній дорозі. І головному герою належить, по-перше, зіграти в Еркюля Пуаро та відшукати зайвого пасажира, по-друге, вирішити, заради чого він здатен поставити під удар незнайому людину.

фільм пасажир  фото

Детективний екшн круто розвивається три чверті хронометражу картини, а муки морального вибору хоч і відтворені слабше, та все ж тримають у напрузі. А от під кінець історії, якраз після визначення особи таємничого пасажира, стрічка зривається немов потяг з рейок. У крутому піке втрачається найголовніше – логіка, а без неї пропадає інтрига. В принципі, цього можна було очікувати, режисер Жауме Кольєт-Серра наступає на ті ж граблі, що й у «Мілині» та «Повітряному маршалі» – він не витримує заданого рівня до фіналу картини.

Через це фільм «Пасажир» до рівня «Заручниці» не дотягнув, хоч і мав гарні шанси на початку. Цього разу непросто ототожнювати себе з персонажем і задаватися питаннями моралі, коли у вагонному бойовику не можуть пояснити притомному глядачу, навіщо було плести такі складні інтриги навколо героя, якщо в результаті все зводиться до голлівудської м’ясорубки. Та й проблема ганебних вчинків з егоїстичних мотивів краще розкривалася у недавньому «Місці» Паоло Дженовезе.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранку у Великому Місті”

Також читайте: «Розкрадачка гробниць – Лара Крофт»: тримай дівчину в печері 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

21.03.2018 09:20
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: