«Спліт»: 24 персонажа не помістилися в одному МакЕвою


«Спліт»: 24 персонажа не помістилися в одному МакЕвою

Переглядів 338       15.03.2017

Автор «Шостого відчуття» випустив жахаючий трилер про людину, котра намагається дати раду двом десяткам своїх внутрішніх особистостей.

спліт фото

Перше, що спадає на думку, коли дізнаєшся синопсис фільму «Спліт» – це історія Біллі Міллігана, котрий є найвідомішим випадком множинних особистостей в історії психіатрії.

Проте одразу варто зазначити, що історія героя стрічки «Спліт» – Кевіна – лише в одному схожа на випадок Міллігана. У голові Кевіна так само живуть 24 особистості, котрі постійно борються за місце «у світлі», що дає змогу взяти контроль над тілом героя.

А от злочини реального Біллі та вигаданого Кевіна відрізняються кардинально. Якщо першого заарештували за численні пограбування та зґвалтування, то наш герой викрадає трьох малолітніх дівчат. Робить він це, як стає зрозуміло досить швидко, для того, щоб вдовольнити Звіра. Це двадцять четверта особистість Кевіна, через яку решта внутрішніх бранців вступають у серйозний конфлікт і намагаються монополізувати контроль над тілом хлопця.

спліт фото

Зняв же фільм «Спліт» майстер містичних трилерів М. Найт Ш’ямалан, що спершу викликало занепокоєння, бо найбільші досягнення режисера залишилися далеко позаду. На зламі тисячоліть він випустив «Шосте чуття» (6 номінацій на «Оскар») та «Невразливий» з Брюсом Віллісом (ловіть посилання на нього в «Спліті»), а останні десять років нічого особливо путнього не знімав.

Втім, для фільму «Спліт» Ш’ямалан виписав непоганий сценарій, а покладена в основу фільму ідея не раз примусить вас зойкнути, чи, навпаки, засміятися. Це стало можливим завдяки двом речам. По-перше, Джеймс МакЕвой чудово зіграв всі різноманітні особистості Кевіна, від дев’ятирічного хлопчика, до мерзенної жіночки середніх років і, звичайно, Звіра. Всі 24 постаті нам не покажуть, але для атмосфери вистачає основних розкритих. По-друге, сюжет, що здається цілком очевидним та повільно стартує нудним діалогами з викраденими дівчатами, до другої половини фільму розганяється у непоганий психологічний трилер.

спліт фото

Чому ж навчає нас цей фільм? Окрім того, що він підіймає проблему психічно хворих людей, котрим дуже важко інтегруватися в суспільство, «Спліт» ще й показує важливість спілкування. Історії особистостей Кевіна, його психотерапевта, викрадених дівчат та решти персонажів дійшли до такої страшної стадії в основному через те, що кожен намагався сам справитися зі своїми проблемами і не бажав просити допомоги в інших. Не треба так, каже Ш’ямалан, адже людина – соціальна істота.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранку у Великому Місті”

Loading...
Загрузка...




Ранкова стрічка
ЩЕ
ßíäåêñ.Ìåòðèêà