УКР
УКР

Video: Пропагандисти з «Russia Today» платили гроші британським депутатам

Пропагандисти з «Russia Today» платили гроші британським депутатам. Про це інформує «УНІАН» з посиланням на «Deutsche Welle». Із 2014 року телеканал «Russia Today» заплатив членам парламенту Великої Британії не менше ніж 93 700 фунтів стерлінгів за участь у його ефірах. Про це йдеться в доповіді «У чиїх інтересах?», опублікованій організацією «Transparency International». Автори проаналізували документи Палати громад парламенту Великої Британії.

Із 2010 по 2017 роки понад 160 британських політиків і чиновників з'являлися в ефірі RT 381 раз. Крім того, двоє колишніх членів парламенту, чиї гонорари не включені в зазначену суму, вели власні ток-шоу.

Експерти «Transparency International» вказують на необхідність збереження незалежності парламенту, захист його принциповості та підвищення прозорості. Автори доповіді підкреслюють, що спроби допомогти розвитку демократії за кордоном у підсумку будуть зведені нанівець, якщо ті, хто обраний представляти британців, працюють в інтересах режимів, які прагнуть підірвати демократію.

RT працює у Великій Британії з 2011 року. Британський медіарегулятор «Ofcom» неодноразово звинувачував телеканал у порушенні кодексу мовлення. Зокрема, у квітні «Ofcom» відкрив сім розслідувань щодо RT за підозрою у необ'єктивності через висвітлення отруєння Сергія і Юлії Скрипаль у Солсбері.

Також дивіться: У Великобританії з’явилися нові подробиці у справі отруєння «Новачком»

Пропагандисти з «Russia Today» платили гроші британським депутатам

0 - 0 Коментувати

Пропагандисти з «Russia Today» платили гроші британським депутатам. Про це інформує «УНІАН» з посиланням на «Deutsche Welle». Із 2014 року телеканал «Russia Today» заплатив членам парламенту Великої Британії не менше ніж 93 700 фунтів стерлінгів за участь у його ефірах. Про це йдеться в доповіді «У чиїх інтересах?», опублікованій організацією «Transparency International». Автори проаналізували документи Палати громад парламенту Великої Британії.

Із 2010 по 2017 роки понад 160 британських політиків і чиновників з’являлися в ефірі RT 381 раз. Крім того, двоє колишніх членів парламенту, чиї гонорари не включені в зазначену суму, вели власні ток-шоу.

Експерти «Transparency International» вказують на необхідність збереження незалежності парламенту, захист його принциповості та підвищення прозорості. Автори доповіді підкреслюють, що спроби допомогти розвитку демократії за кордоном у підсумку будуть зведені нанівець, якщо ті, хто обраний представляти британців, працюють в інтересах режимів, які прагнуть підірвати демократію.

RT працює у Великій Британії з 2011 року. Британський медіарегулятор «Ofcom» неодноразово звинувачував телеканал у порушенні кодексу мовлення. Зокрема, у квітні «Ofcom» відкрив сім розслідувань щодо RT за підозрою у необ’єктивності через висвітлення отруєння Сергія і Юлії Скрипаль у Солсбері.

Також дивіться: У Великобританії з’явилися нові подробиці у справі отруєння «Новачком»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

02.08.2018
Загрузка...

Дивіться на ICTV


Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: