PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Мультфільм «Емоджі муві»: і цілого смайла замало

0 - 0

Sony навчить ваших дітлахів, як не бути сором’язливим у ХХІ столітті

 Все супер-пупер,

Смайли по асі –

І ми спілкуємося в пластмасі.

Бумбокс, «Супєр-пупєр»

Ми живемо у цифрову еру, коли навіть в дитячому садку можна зустріти впевнених користувачів смартфонів. При цьому людство й досі страждає від соціальної відірваності індивідів один від одного. Але розвиток соціальних мереж та інших віртуальних джерел спілкування покликаний вирішити цю проблему.

емоджі муві фото

Автори мультфільму «Емоджі муві» (The Emoji Movie) вирішили показати, як легко можна перебороти комплекси на прикладі рядового школяра. Все, що йому потрібно, аби зізнатися в коханні однокласниці – це одне повідомлення зі смайлом. Та що робити, коли телефон зловив глюк і смайли в СМСках немов подуріли? Можна, звичайно, віднести телефон в ремонт на перепрошивку. Але краще розіграти півторагодинні мультиплікаційні пригоди смайлика Геника, котрий чомусь виражає більше ніж одну емоцію. Він разом з іншими піктограмами має врятувати внутрішній світ телефону – СМСковіль –­ від форматування.

Тож прямуючи на «Емоджі муві» готуйтеся до жартів про піктограми, котрі ви щодня бачите не один раз. Насправді, цифрова ера поки подарувала нам не так багато картин на цю тему. Був зовсім непоганий «Ральф» та посередні «Пікселі» і, здається, все. Тож перед «Емоджі муві» розстилалося справжнє порожнє поле для творчості. Про один Facebook можна окремий мульт зняти, а що вже казати про цілий внутрішній всесвіт смартфону школяра?

емоджі муві мультик

Але автори скористатися таким потенціалом явно не зуміли. Нам пропонують аж цілий один жарт про FB, зате приділяють куди більше уваги WeChat, немов азіатська аудиторія є ключовою для проекту. Я вже мовчу про приколи щодо Spotify та Dropbox, якими навряд користуються потенційні глядачі картини. Бо цільова аудиторія «Емоджі муві» – це діти дошкільного та молодшого шкільного віку. Тільки їх можуть зачепити доволі примітивні і, в основному, дитячі жарти. Це якщо не брати до уваги «локалізовані» геги, над якими дійсно сміявся весь зал.

Не надто оригінальною є і мораль стрічки про те, що головне наважитися розкрити свої почуття, і тоді навіть одного смайла буде достатньо. По-перше, одним смайлом навіть в дитсадку не відмажешся. По-друге, хто взагалі зараз пише СМС? Тож дякую авторам за те, що поховали ідею з таким потенціалом під горою памперсів та спінерів, бо тільки їх власники можуть отримати справжнє задоволення від побаченого.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранку у Великому Місті”

16.08.2017 16:45
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору