PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Ефективність роботи чиновників підвищать за допомогою “хмар”

0 - 0

«Хмарові» ресурси підвищать ефективність роботи чиновників. І це дійсно може стати реальністю. Адже відповідний законопроект вже погодили депутати у першому читанні. Якщо його ухвалять і «за» проголосує більшість – навіть у невеличкій сільраді, де є комп’ютер та доступ до мережі, зможуть використовувати систему електронного документообігу.

чиновник фото

Система електронного документообігу (СЕД) – розробка ІТ- департаменту Адміністрації Президента України. Вона дозволяє працювати з документами всіх рівнів, повністю в електронному вигляді.

«За допомогою системи електронного документообігу можна опрацьовувати всі документи які надходять в організацію в електронному вигляди. Це швидко, економно і безпечно», розповідає про переваги один з розробників системи Павло Мусієнко. І додає, «СЕД дозволяє збільшити ефективність роботи державних органів. Тобто людина, яка надіслала лист, буде впевнена, що її лист не загубився, що він буде розглянутий вчасно і на нього ніхто не матиме протиправного впливу. Система дозволяє збільшити прозорість до максимального рівня. Всі дії з документами фіксуються».

планшет фото

Зекономити час та державні гроші – теж під силу системі електронного документообігу. Адже не потрібно чекати, поки лист чи документ дійде до відповідального виконавця через усі проміжні етапи. Також не треба друкувати стоси документів.

«Раніше підготовка документу вимагала суттєвих витрат паперу. Кілька упаковок витрачалось лише на те, щоб підготувати документ, погодити всі правки, внести всі необхідні зміни. Тепер ми відмовились від такого підходу, ми не друкуємо чернетки документів, а повністю опрацьовуємо їх в електронному вигляді», – каже працівник АПУ Павло Мусієнко.

Розмови, щодо необхідності створення подібного програмного забезпечення ширяться вже дуже давно. Проте розробити СЕД вдалось лише Адміністрації Президента під керівництвом Дмитра Шимківа. Зараз він обіймає посаду заступника Глави АП, а ще до недавна був керівником українського філіалу компанії зі світовим ім’ям «Microsoft».

планшет фото

«СЕД використовує серверне обладнання Адміністрації Президента. Ми знаємо, як контролюється доступ, ми маємо додатковий функціонал».

Та цього замало. Наразі з системою працює лише кілька державних органів, бо в іншому випадку сервери просто не потягнуть такого навантаження. Для того, щоб СЕД дійшла до найменшого закуточку нашої країни – необхідне використання «хмарних» ресурсів – серверів, які фактично знаходяться за межами організації, а інколи, і за межами країни.

Заступник Глави Адміністрації Президента Дмитро Шимків каже, що як і завжди знайдуться скептики, які будуть критикувати подібне рішення. Проте, незалежно від того, на яких серверах зберігатиметься інформація, головне – бути впевненими в тому, що державна інформація в безпеці і надійно охороняється від крадіжки та протиправних дій.

Олексій Кобзар

28.09.2016 17:07
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору