УКР
УКР

“Чужа країна”: чорний розпач Ніколь Кідман у фільмі вагою в тонну

0 - 0

Важезний, як шматок скелі. Холодний і безмовний. Страшний, немов чорна порожнеча. Австралійський фільм “Чужа країна” (Strangerland) – це те, що змусить вас затамувати подих, налякає, засмутить і залишить купу питань – справді гідний ефект від картини.

inside-strangerland

Перша особливість стрічки, яка кидається в око, – своєрідне кіноповернення на батьківщину австралійської суперзірки кіно Ніколь Кідман. У спекотному містечку посеред мертвої пустелі вона періодично обтирає себе шматочками льоду, проносить відверто чітко окреслені соски повз обличчя чоловіків і намагається переспати хоча би з ким-небудь. Крім того, у неї постійно неначе брудне волосся. Погодьтеся, не схоже на більшість її витончених героїнь. Цього разу Ніколь грає домогосподарку в повному розпачі: безслідно зникли її син та донька.

Героїня Кідман у фільмі “Чужа країна” опиняється безпорадною перед горем. Навіть її чоловік, якого грає красунчик Джозеф Файнс, не намагається докласти достатньо зусиль для пошуку дітей. Та й на дружину він уваги не звертає. Через що вона почувається некоханою, небажаною. Особливо на фоні зростання сексуальної доньки. Так батьки виявляються неготовими до викликів, спричинених гормонами. І на поряд з 15-річною Лілі (Меддісон Браун) її мати неначе перестала бути “наймилішою, рум’янішою й білішою” альфа-самкою у своїй зоні комфорту.

Доки батько соромиться перетворень доньки і психологічно просто “ховається” від проблем, мати узагалі ризикує з’їхати з глузду, і іноді здається, що цей момент вже дуже близько. Кідман увесь фільм неначе у лабіринті свого жаху, адже стан, коли не знаєш, де твоя дитина, що з нею, чи жива вона узагалі, – такого й ворогу не побажаєш. “Твоя дочка – шльондра”, – каже голос у телефоні. І це лише додає приводів для безумства, враховуючи, що довкола гори секретів і обману, тотальна відсутність щирості, плітки, підозри і постійний шок від суворого зіткнення з реальністю.

Напруженості картині “Чужа країна” додає і музика, і “важкі” кадри, а також постійне підкреслене трендове використання контрасту помаранчевих і синіх відтінків на екрані: помаранчеві гори – блакитна прохолода ночі, обличчя Кідман у помаранчевому освітленні – “блакитний” поліцейський у виконанні Г’юго Вівінга. Помаранчевий – це полум’я, емоції і розпещеність, а синій – холод і спокій. Усе це якомога краще допомагає зобразити пекельний розпач серед пустелі.

Прем’єра стрічки відбулася понад рік тому на фестивалі “Санденс”. Потужний акторський склад ідеально виразив характери героїв. До речі, Файнс замінив у картині Гая Пірса, який, можливо, виглядав би у ній трохи більш безумно, але у готовому вигляді все вийшло чудово.

Спалахи гніву, неконтрольована агресія, секс і кров: не дивно, що цей драматичний трилер має повнолітні вікові обмеження для перегляду. І відкрита кінцівка, яка лишає героїв один на один зі своїми докорами сумління і спекою, дуже пасує “Чужій країні”.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранок у Великому Місті”

05.05.2016 15:09
0 - 0



Загрузка...

Ведучі каналу

    Поки що немає матеріалів ...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору
    ВІТАННЯ!
    Будь ласка, допоможіть нам покращити ICTV -
    поставте 2 чесних галочки:

    1.

    2. Мені

    Будь-ласка, заповніть всі поля