PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Нестандартний фільм “Вулиця Монстро, 10”, котрий міг випустити тільки Абрамс

0 - 0

Картина із надзвичайно безглуздою назвою і захоплюючим сюжетом повністю підтвердила репутацію Джей Джея Абрамса, як людини, котрій у Голлівуді можна все.

clover

Вулиця Монстро, 10″ в оригіналі звучить як “10, Cloverfield Lane”. Сталося таке дивне перейменування тому, що у 2008 році вже виходила картина під назвою “Cloverfield”. Так от тоді – не питайте яким чином – локалізована версія отримала назву “Монстро”. Тепер же вітчизняним прокатникам довелося знову влізати у цю петлю і змінювати назву.

Не знаю, чи виправданий цей крок, адже не думаю, що минулу картину пам’ятають багато глядачів. То був свого роду творчий експеримент не надто відомого режисера Метта Рівза і сценариста Дрю Годдарда, котрий написав купу крутих серіалів і недавнього “Марсіанина”. “Монстро” був свіжим подихом в кінці двохтисячних, показавши як можна за 25 мільйонів зняти фільм про вторгнення невідомих створінь у Нью-Йорк так, як це не робив ще ніхто. Стрічка демонструвала одну добу атаки на фінансову столицю світу  через об’єктив псевдо любительської камери простих людей, котрі просто намагалися вижити. Такий експеримент став можливим не в останню чергу через допомогу продюсера фільму Джей Джея Абрамса.

Взагалі Абрамс – чи не найголовніший бешкетник Голлівуду, котрий між випуском блокбастерів на кшталт “Міссія неможлива” і “Зоряні війни” встигає розважати себе серіалами і незвичними картинами. Причому в кожному проекті він може виступити як в ролі продюсера, так і режисера чи сценариста. Свіжий фільм “Вулиця Монстро, 10” якраз із таких його творінь. За смішну для сьогодення суму в 15 мільйонів доларів Джей Джей разом з режисером Деном Трактенбергом випустив вельми захоплюючу драму з елементами хоррору. Причому як і у випадку з “Монстро”, зйомки були ретельно засекречені, і про сюжет було відомо вкрай мало.

Зав’язка фільму “Вулиця Монстро, 10” розповідає про молоду жінку Мішель, котра після автомобільної аварії приходить до тями у справжньому бункері. Хазяїном сховища виявляється дещо шизонутий колишній військовий Говард, котрий вірить у теорії світової змови та прибульців і тому збудував на своєму городі справжнє бомбосховище. І от тепер Говард, якого блискуче зіграв Джон Гудман, певен, що апокаліпсис таки настав, а врятуватися вдалося лише йому, Мішель та ще одному хлопцю. Але чомусь гості не дуже вдячні за порятунок, особливо Мішель, котра весь час намагається покинути бункер. От таким нетривіальним сюжетом вирішили порадувати глядача творці фільму. Залишається лише здогадуватись, чи правдиві перестороги Говарда, чи в нього просто поїхав дах і його співмешканці у небезпеці. Тим паче, що Говард не справляє враження того, кому можна довіряти. А може все-таки краще залишитися в бункері, адже якою б небезпечною не здавалася людина, незвідана поверхня може виявитися ще. Автори досить довго водять глядача за ніс, не даючи зрозуміти, на сторону кого ж із героїв варто пристати. Хоч все здається очевидним спочатку, картина регулярно ставить під сумнів ваші здогадки про наміри персонажів і ситуацію на поверхні. Слоган фільму  каже, що монстри бувають різні, а я б додав, що багатьох із них ми викликаємо самі надмірною підозрілістю.

Тож “Вулиця Монстро, 10” виявилася блискучим трилером про людей у замкнутому просторі і монстрів, що можуть з’явитися у самий неочікуваний момент. І лише у кінці фільму, немов бажаючи нагадати глядачам, що це творчий експеримент, автори видають на гора зовсім неочікувану розв’язку. Кого-небудь іншого за такий треш у змішуванні жанрів розіп’яли б на воротах студії, але тільки не Джей Джея Абрамса. Його творіння легко може бути одночасно схожим на роботу випускника школи режисерів, схрещену з артхаусним фестивальним кіно і голлівудським блокбастером. І все одно такий мікс буде мати касовий успіх, не зважаючи на те, що назву автори пояснюють тільки останнім кадром.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранок у Великому Місті”

31.03.2016 11:07
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору