PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

Як вимушеним переселенцям започаткувати власну справу

0 - 0

Учора стартував конкурс соціального відео «Великі історії малого бізнесу» за підтримки Програми розвитку ООН та фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival. Він має на меті допомогти вимушеним пересенцям розвинути власний бізнес. 

UNDP

ПРООН в рамках проекту «Економічне та соціальне відновлення Донбасу» надала малі гранти для започаткування та розвитку власного бізнесу вимушеним переселенцям Донецької, Луганської та інших областей України. Незважаючи на глобальну економічну та політичну кризу, підприємцям вдалося створити успішні комерційні проекти. Саме їхньому шляху до успіху присвячений конкурс соціального відео «Великі історії малого бізнесу».

«Ми допомагаємо вимушеним переселенцям започаткувати власну справу і вже є дуже багато успішних прикладів з різних куточків України, коли відкриваються пекарні, майстерні з ремонту комп’ютерів та велосипедів, дизайнерські бюро та навіть стоматологічні кабінети. Своя справа – має не тільки фінансовий вимір. У людей з’являється впевненість у своїх силах, відчуття гідності та бажання бути корисним для суспільства. А деякі підприємці настільки креативні, що зуміли знайти незайняту нішу в регіоні і надають такі послуги, яких раніше взагалі не було. Зокрема, в Макарові на Київщині саме переселенці відкрили в одній із шкіл їдальню, потреба в якій існувала вже досить давно. Крім того, малий бізнес впливає на економічний розвиток країни. Підприємці не тільки забезпечують свої сім’ї, але й створюють 3-4 нових робочих місця. Команда ПРООН пишається результатами малого бізнесу, який раніше підтримали. Ми хочемо звернути увагу усієї країни на успіх підприємців з проблемних регіонів і показати приклад, що навіть сьогодні можна розпочинати свій бізнес. Саме тому і вирішили провести конкурс соціального відео «Великі історії малого бізнесу», – прокоментував проект Янтомас Хімстра, директор ПРООН в Україні.

Конкурсантом може стати особа або команда з досвідом роботи на знімальному майданчику. Відбір учасників відбувається на основі резюме та портфоліо. Більш детально ознайомитися з умовами та процедурою подачі заявки можна на сайті www.molodiya.com.ua

Після відбору команди особисто відвідають підприємців та ознайомляться з їхнім бізнесом. Для організації знімального процесу команди отримають по 10 000 гривень. Учасники конкурсу соціального відео «Великі історії малого бізнесу» зніматимуть мотивуюче відео, сюжет якого розкриває досягнення бізнесменів, надихає людей на започаткування власної справи та сприяє позитивному ставленню до східних регіонів України.

Найкращі роботи будуть висвітлені у ЗМІ та на фестивалі соціальної відеореклами Molodiya Festival у жовтні. Також переможці отримають фінансову винагороду. Загальний призовий фонд конкурсу становить 50 000 грн: 1 місце – 25 000 грн, 2 місце – 15 000 грн, 3 місце – 10 000 грн.

30.03.2016 10:33
0 - 0



Загрузка...

Ведучі каналу

    Поки що немає матеріалів ...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору