PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

“Дивергент. Глава 3: Віддана” – антиутопія переноситься в постапокаліпсис

0 - 0

Історія про антиутопічне Чикаго з п’ятьма фракціями у заключній частині розширюється до справжнього постапокаліпсису світового масштабу.

1280x720-wji

“Дивергент. Глава 3: Віддана” (The Divergent Series: Allegiant) – це очікуване завершення саги про революцію в окремій антиутопії, знятої за романом Вероніки Рот “Обрана”. Книга була дебютною для молодої письменниці і виявилася дуже вдалою. Тож не дивно, що права на її екранізацію викупила кіностудія Summit Entertainment і на світ з’явилася ще одна історія про юнаків, що виступають проти системи. В останні роки Голлівуд, здається, більше цієї теми полюбив лише комікси про супергероїв. Окрім франшизи “Дивергент” ми з вами могли споглядати серію фільмів про бігунів у лабіринті і про дівчину-революціонерку на прізвище Евердін. Якщо звести всі ці картини про антиутопії в мій особистий топ, то “Дивергент” опиниться якраз посередині списку.

Зараз на наші екрани виходить заключна частина серії. Але, як це часто практикують в нинішньому кінематографі останню книгу вирішили екранізувати у два заходи, тож “Дивергент. Глава 3: Віддана” – це лише фільм по першій половині третьої книги. Останню-приостанню частину під номером глави 4 ви побачите за рік. Я звертаю на це увагу, бо в США обидві картини вийдуть з підзаголовком Аллігент, а вітчизняні прокатники вирішили взагалі змінити назви і багато глядачів наприкінці перегляду дивуються незавершеності історії. Хоча, якщо розглядати частину “Віддана” з точки зору класичної побудови фільмів – то вона являє собою цілком закінчений витвір. Більше того, “Дивергент. Глава 3” здається зовсім не хворіє на “нудну кінцівку антиутопій”. Річ у тім, що більшість фільмів на цю тему дуже притягують на початку, коли вам розповідають структуру чергової ідеальної спільноти, а у кінці все зазвичай приходить до очікуваної перемоги революції. У серії “Дивергент” ситуація дещо краща. Не буду переказувати вам сюжет перших фільмів, бо якщо ви їх не дивилися чи не читали книг, то незрозуміло, що вам робити на перегляді третього фільму.

Тож після перемоги Тріс (Шейлін Вудлі) та її поплічників у боротьбі з режимом у фантастичному Чикаго п’ять фракцій змішалися і почалася повна вакханалія. Поки жителі міста вирішують хто ж тепер повинен уособлювати в собі владу і карають прибічників колишніх властителів, наші революціонери Тріс та Фор (Тео Джеймс) вирішують дізнатися хто ж кликав дівчину назовні, за міські мури. Як можна здогадатися, досить швидко вони дізнаються, що Чикаго не єдине місто. За міськими стінами простирається похмурий постапокаліптичний світ, в якому саме Чикаго має вирішальне значення для виживання всього людства. Ось таким способом сага “Дивергент” підтримує глядацький інтерес, розкриваючи основні загадки лише у третьому фільмі з підзаголовком “Віддана”. Тільки подивившись третю главу ви дізнаєтеся як і для чого з’явилося Чикаго і від чого помирає світ з книжок Вероніки Рот. Мушу визнати, що сюжет Рот хоч і не без огріхів, але досить добре продуманий. Йдучи на фільм я вже готувався пронудьгувати дві години під стандартні революційні промови молодих героїв. Але, як виявилося, ця сага варта того, щоб додивитися її до кінця. Все ще скептично ставлюся до підліткових антиутопій і раджу Орвелла та Хакслі. Але, якщо вам до вподоби сучасні «полегшені» версії, “Дивергент” – досить пристойний вибір.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранок у Великому Місті”

11.03.2016 11:30
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору