PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

“Крід” – останній крок до величі Роккі та Сталлоне

0 - 0

Сьома картина з циклу “Роккі” стала останнім кроком на довгому шляху до величі Сталлоне та його персонажа.

kred

Стати героєм на рингу – надзвичайно важко, але зробити це за межами канатів – аж ніяк не легше.

Фільми з серії “Роккі”, котра розтягнулася на 40 років, переповнені автобіографічних рис. Їхній творець Сільвестр Сталлоне заклав в них усе те, у що вірить сам. Роккі Бальбоа живе за принципами свого творця, головний з яких – ніколи не здавайся. У далеких сімдесятих, написавши сценарій першого “Роккі”, Сталлоне поставив за умову особисте виконання головної ролі. Продюсерам сподобався сценарій, але нікому не відомого 30-річного актора вони знімати не хотіли. Йому навіть пропонували за рукопис 150 тисяч доларів, аби він відмовився від зйомок, і це при гонорарі за роль біля 20 тисяч. Але Сільвестр наполіг на своєму, і, як ми тепер знаємо, – не прогадав. Фільм зібрав 10 номінацій на “Оскар” і переміг у 3 з них, включаючи “за кращий фільм”. А далі – всесвітня слава та культовий статус картини, котру ставлять за взірець усім, хто починає знімати кіно про боксерів. З того часу Сталлоне встиг побути не тільки сценаристом і головним виконавцем у шести стрічках серії, в усіх наступних частинах він також виступив режисером. Своїм кріслом Сільвестр поступився лише раз. П’ятий фільм знімав режисер першої частини Джон Евілдсен, але вийшло не дуже, картина виявилася набагато слабшою за попередні.

Тепер же Слай вдруге намагається випустити своє творіння у світ, довіривши зйомки фільму “Крід” молодому і перспективному Раяну Куглеру. І в самій картині просліджується подібна алюзія: Роккі повинен виховати нового чемпіона, та не простого, а сина самого Аполло Кріда. Минула невдала спроба Бальбоа взяти учня, нагадаємо, була якраз у провальній п’ятій частині саги. У перших фільмах серії Крід-старший допоміг Бальбоа дістатися вершини боксерської слави, виступивши спочатку його суперником, а потім наставником і товаришем. Тепер те саме Роккі повинен провернути з Аполло-молодшим, який хоч і носить прізвище Джонсон і не знав свого батька, все ж має його талант. Сина Кріда зіграв Майкл Б. Джордан, котрий уже знімався у дебютній стрічці Куглера “Станція Фрутвейл”, що здобула нагороду в Каннах. Щоб не псувати вам перегляду від стрічки скажу лишень, що фільм вийшов достойним продовженням серії. Недаремно молодий режисер Куглер особисто вмовляв Сталлоне довірити наступну частину саги саме йому. Картина, звичайно, не багата на неочікувані сюжетні ходи, натомість вона пряма і потужна, як крос самого Бальбоа, і так само просто шалено заряджена. А головний поєдинок Джонсона з Рікі Конланом дуже нагадує старт кар’єри самого Бальбоа, коли невідомий вискочка зустрічається з непереможним чемпіоном. До речі, Конлана зіграв справжній боксер Тоні Белью – колишній триразовий чемпіон АВА у важкій вазі. Та я б відмітив бій Кріда зі Споріно – поставлений і показаний на найвищому рівні. Знятий в один дубль він піднімає планку якості для фільмів про бокс на нову висоту. 13 спроб і окремі заняття боксом для оператора дали гарний результат – камера кружляє навколо бійців вихоплюючи найкращі ракурси кожного удару. Ще подякувати оператору хочеться за відображення довгого фінального виходу Джонсона в ринг, з рукою Бальбоа на плечі.

Стрічка “Крід”, як можна здогадатися, являє собою класичну мотиваційну історію для чоловіків, котра повинна нагадати про можливість досягнення будь-якої мети при належному бажанні. Сталлоне знову подарував нам справжнє маскулине кіно про те, що шлях до вершини завжди лежить через піт і біль, витримати котрі – задача кожного справжнього чоловіка. Це зміг зробити Роккі та Слай. Можливо, це надихне на звершення і вас. Але “Крід” не тільки про це, інакше ми б мали звичайний рімейк першої частини. Фільм також дає зрозуміти, що не можна називатися дійсно великим, якщо ти не допоміг стати таким іншій людині. І цей крок зробив не лише Бальбоа, виховавши свого наступника, а й Сталлоне, віддавши франшизу у руки Куглера, котрий зміг її достойно продовжити. А сам Сільвестр зосередився на грі, за що і отримав Золотий глобус, як кращий виконавець ролі другого плану, і тепер може поборотися за “Оскар”.

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранок у Великому Місті”

14.01.2016 11:18
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору