PGRpdiBjbGFzcz0iaWN0dl9hX2JveCI+PGNlbnRlcj48c2NyaXB0IGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWlkPSIxMzE4IiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1mb3JtYXQ9ImZ1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLXNpdGVfaWQ9IklDVFZfRnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tY29udGVudF9pZD0ie3JlcGxhY2VfbWV9IiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD48L2NlbnRlcj48L2Rpdj4=
УКР
УКР

“Ганмен” – новий екшн на старий лад

0 - 0

П’єр Морель через вісім років після «Заручниці» знову спокушає публіку класичним бойовиком, але чи вдасться цього разу – це вже питання.

The Gunman

Режисер «Ганмену» П’єр Морель пройшов непогану школу зі створення екшнів. Він, зокрема, працював оператором у Луї Летер’є в таких картинах як «Перевізник» та «Денні пес». Але займатися лише зйомкою для Мореля було замало, він бачив себе у режисерському кріслі. Проте дебют із фільмом «13 район» виявися не зовсім вдалим. Посередній бойовик не врятував навіть Люк Бессон у ролі сценариста та продюсера. При непоганій пресі, картина не змогла відбити свій скромний бюджет. Через три роки і кілька нових робіт у якості оператора П’єр знову видає на гора бойовик. І з другої спроби йому вдається. Фільм «Заручниця» із Ліамом Нісоном виявився дуже успішним. Здавалося б Морель нарешті вибився у вищу лігу режисерів, але наступна картина «З Парижа з любов’ю» знову при гарних оцінках критиків заледве відбила бюджет. Після цієї невдачі режисер вирішив відійти від «великого» кіно і зайнятися серіалами.

І от, через шість років від останнього великого фільму, П’єр Морель знову відчув впевненість у власних силах і повертається на екрани зі стрічкою «Ганмен». Отримавши чималий бюджет, режисер зібрав зіркову команду і повідав глядачеві класичну для екшн-фільмів історію. Маємо відставного кілера (Шон Пенн), його кохану (Жасмін Трінка), товариша, що теж поклав око на красуню (Хав’єр Бардем), і купу негідників, котрі чомусь хочуть вбити головного героя, про що, звісно, пошкодують. Не впевнений, що у 2015 році на такому синопсисі можна далеко заїхати, але схоже Пенн зі мною не погодиться. Адже актор не лише виконав головну роль, а й виступив співпродюсером картини та допомагав писати сценарій. І варто відмітити, він справді викладається на повну, граючи підстаркуватого найманця. Вираз його обличчя переконливо доводить, що герой здатен не зморгнувши оком вбити людину. Не менш переконливим виявився і Бардем. А як інакше, якщо роль чоловіка з келихом у руці і розбитим серцем у грудях, здається, була вигадана саме для нього. Та ще й фінал картини проходить у Барселоні, тож маємо Хав’єра, Гауді та кориду, не вистачає лише Пенелопи Крус в епізодичній ролі.

«Ганмен», звичайно, не вирізняється оригінальністю. Але він і не намагається бути чимось більшим, ніж класичним бойовиком. Цей фільм нагадує вже немолоду, але все ще привабливу жінку у червоній сукні. І от, скидаючи з неї вбрання, ви бачите цілком очікувану червону білизну, але хіба така банальність вас дратує? Іноді просто приємно отримати саме те, на що сподівався. А любителі старих добрих фільмів з бійками та стріляниною точно знають чого чекати від стрічки із назвою «Ганмен» під девізом «від творців «Заручниці».

Дмитро Сидоренко, спеціально для “Ранок у Великому Місті”

17.06.2015 14:40
0 - 0



Загрузка...

Дивіться на ICTV

Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

Увійти через соц. мережу

ВГОРУ
Вгору